CV Teamleider Supervisor Customer Service Breda
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 58
Woonplaats: Breda
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: 2009-2017: Teamleider/Supervisor Customer Service bij The Royal Bank of Scotland plc:
Ik ben verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit op het gebied van communicatieve vaardigheden, het kennisniveau en de service gerichtheid van het klantcontact team. Het team verzorgt implementaties en beantwoordt vragen op het gebied van cashmanagement. Ik zorg voor de aansturing van de backoffice en ben het aanspreekpunt voor urgente en escalatie verzoeken van zowel interne als externe klanten.
• Aansturen en ondersteunen van een klantcontact team.
• Opzetten van een nieuw klantcontact-team.
• Verhogen van het kennisniveau van een team van klantcontact-adviseurs.
• Coachen, motiveren, opleiden en beoordelen van medewerkers.
• Beheren, verdelen en bewaken van dagelijkse werkzaamheden en monitoren van Service Level Agreement en interne kwaliteitsstandaarden.
• Continue verbetering van processen en procedures n.a.v. veranderende factoren.
• Ontwikkelen en onderhouden van internationale klantenrelaties (voertaal werkzaamheden: Engels).
• Ondersteunen, adviseren, assisteren van diverse afdelingen en accountmanagers.
• Verantwoordelijk voor een klantenportefeuille en de klanttevredenheid van grootzakelijke, nationale en internationale klanten.
• Oplossen van complexe problemen en vraagstukken op gebied van nationaal en internationaal betalingsverkeer.
• Optimaliseren van de kwaliteit, de efficiëntie en de betrouwbaarheid van de dienstverlening van het team voor de optimale klantloyaliteit.
• Opstellen en leveren van managementinformatie voor klanten en interne partijen
• Actief betrokken bij migratiebeleid.
Opleidingen en cursussen: * Diverse leiderschap- en coaching cursussen.
* Wet Financieel Toezicht basis.
* Lean-masterclasses
* Hoofd BedrijfsHulpverlening
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Ja
Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een enthousiaste, servicegerichte (meewerkende) klantcontact specialist en heb meerdere jaren ervaring in het coachen en aansturen van medewerkers. Ik heb oog voor detail en heb veel efficiëntie slagen kunnen maken door het schrijven en herschrijven van processen en procedures voor een internationale klantcontact afdeling. In mijn rol als teamleider ben ik besluitvaardig en heb ik een groot aanpassingsvermogen. In de dienstverlenende sector voel ik me thuis.
HBO werk- en denkniveau.
Ik ben klantgerichtheid, besluitvaardig, initiatiefrijk. Ik ben zeer gestructureerd.
Hobby's en interesses: Fitness training : kracht en cardio.
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV