CV Teamleider Supervisor Customer Service Breda


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 58

Woonplaats: Breda

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2009-2017: Teamleider/Supervisor Customer Service bij The Royal Bank of Scotland plc:
Ik ben verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit op het gebied van communicatieve vaardigheden, het kennisniveau en de service gerichtheid van het klantcontact team. Het team verzorgt implementaties en beantwoordt vragen op het gebied van cashmanagement. Ik zorg voor de aansturing van de backoffice en ben het aanspreekpunt voor urgente en escalatie verzoeken van zowel interne als externe klanten.
• Aansturen en ondersteunen van een klantcontact team.
• Opzetten van een nieuw klantcontact-team.
• Verhogen van het kennisniveau van een team van klantcontact-adviseurs.
• Coachen, motiveren, opleiden en beoordelen van medewerkers.
• Beheren, verdelen en bewaken van dagelijkse werkzaamheden en monitoren van Service Level Agreement en interne kwaliteitsstandaarden.
• Continue verbetering van processen en procedures n.a.v. veranderende factoren.
• Ontwikkelen en onderhouden van internationale klantenrelaties (voertaal werkzaamheden: Engels).
• Ondersteunen, adviseren, assisteren van diverse afdelingen en accountmanagers.
• Verantwoordelijk voor een klantenportefeuille en de klanttevredenheid van grootzakelijke, nationale en internationale klanten.
• Oplossen van complexe problemen en vraagstukken op gebied van nationaal en internationaal betalingsverkeer.
• Optimaliseren van de kwaliteit, de efficiëntie en de betrouwbaarheid van de dienstverlening van het team voor de optimale klantloyaliteit.
• Opstellen en leveren van managementinformatie voor klanten en interne partijen
• Actief betrokken bij migratiebeleid.

Opleidingen en cursussen: * Diverse leiderschap- en coaching cursussen.
* Wet Financieel Toezicht basis.
* Lean-masterclasses
* Hoofd BedrijfsHulpverlening

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een enthousiaste, servicegerichte (meewerkende) klantcontact specialist en heb meerdere jaren ervaring in het coachen en aansturen van medewerkers. Ik heb oog voor detail en heb veel efficiëntie slagen kunnen maken door het schrijven en herschrijven van processen en procedures voor een internationale klantcontact afdeling. In mijn rol als teamleider ben ik besluitvaardig en heb ik een groot aanpassingsvermogen. In de dienstverlenende sector voel ik me thuis.
HBO werk- en denkniveau.
Ik ben klantgerichtheid, besluitvaardig, initiatiefrijk. Ik ben zeer gestructureerd.

Hobby's en interesses: Fitness training : kracht en cardio.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV