CV Callcenter Breda


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 59

Woonplaats: Breda

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2016/2017
Fintrex
Klantadviseur Welzorg inbound
• Als klantenservice medewerker Welzorg (een organisatie die gespecialiseerd is in het leveren van revalidatie hulpmiddelen), beantwoord ik telefonisch de meest uiteenlopende vragen van klanten. Tijdens het gesprek ben ik in staat om met de beste oplossing te komen welke passend is voor de huidige klantsituatie. De informatie en verdere gegevens die voortvloeien uit het gesprek leg ik vast in de daarvoor beschikbare systemen. Ik spreek elke dag verschillende soorten klanten (particulieren en hulpverleners) aan de telefoon. Ieder met een eigen vraag, klacht of uitdaging.


Klantadviseur Zilveren Kruis inbound
• Het behouden van klanten, het verwerken van wijzigingen en het binnenhalen van nieuwe klanten.

2015
Callstars 3 maanden
Retailcoach
• Begeleiden en opzetten van een nieuwe winkelketen in de Telecombranche;
• Resultaat:
- In een paar weken tijd de omzet in de pilot winkel verdubbeld.

2013/2014
Minderloonbeslag 7 maanden
Adviseur Minderloonbeslag
• Actief werven van bedrijven die medewerkers in dienst hebben die loonbeslag opgelegd hebben gekregen, zodat deze medewerkers gebruik kunnen maken van onze diensten;
• Regelen van beurzen waarop we het product konden presenteren;
• Resultaten:
- 2 dagen op een beurs;
- 35 terugbelafspraken.

1980/2012
KPN 32 jaar
Consultant Management Informatie | Relatiebeheerder (2008/2012)
• Procesbeheer bij het ontwikkelen van nieuwe informatieproducten en van bestaande informatieproducten voor het KPN management;
• Financieel resultaatverantwoordelijk voor de eigen trajecten;
• Relatiebeheer met diverse interne KPN afdelingen;
• Resultaat:
- Uitzetten van de Management Letter Consumenten Markt (196 pagina’s), welke werd vervangen door Cognos rapporten.

Adviseur | Controller IT Finance (2007/2008)
• Control werkzaamheden stafafdelingen;
• Verantwoordelijk voor de informatievoorziening binnen de IT-afdeling van KPN;
• Vertegenwoordiger namens de IT afdeling binnen diverse projectgroepen om formats van managementrapportages KPN breed op één lijn te krijgen;
• Resultaten:
- Het terugdringen van handmatige rapporten met 50%, waardoor de financiële resultaten twee dagen eerder gepubliceerd konden worden;
- Maken van Balance Scorecards voor de afdelingen met bijbehorende KPI’s en definities.

Senior Medewerker Bestuurlijke Informatie (2006/2007)
• Analyseren van management informatie;
• Opzetten en maken van managementrapportages;
• Uitvoeren van interne klantonderzoeken;
• Aanspreekpunt voor diverse KPN afdelingen;
• Formuleren en maken van Balance Scorecards met alle facetten.

Senior Informatiespecialist (2001/2006)
• Verwerken van datastromen in Excel;
• Opzetten en maken van managementrapportages;
• Afdelings financiën en cijfermatig jaarplan;
• Maken van rapporten voor de Raad van Bestuur van KPN op het gebied van product introducties.

(Interim) Manager Primafoon (1989/2001)
• Het vervangen, begeleiden en opleiden van winkelmanagers.
• Het verbeteren van de performance van slecht draaiende winkels. Het ondersteunen en vraagbaak zijn voor andere interim managers.
• Resultaat:Primafoon Terneuzen in drie maanden tijd van slecht
draaiende winkel naar winkel van de maand( best scorende winkel van Nederland op basis van acties)

Diverse administratieve en commerciële functies (1980/1989)

Opleidingen en cursussen: 2017 WFT Basis
2016 WFT Zorg
2015/2016 Persoonlijk Financieel Adviseur (FFP), AVANS Plus
2010/2011 HBO Informatie Management, module Business Informatie Plan, NCOI certificaat
1985/1987 Industriële Marketing en NIMA-A, ISW diploma
1972/1978 HAVO diploma
2010 Goldlabel Standard Reporting, Stanton/Rijksuniversiteit Groningen
2009 Finance 4 Non Financials, Finance Academy
1997 Selectievaardigheden, Boertien en Partners
1992 Commercieel Management

Tevens heb ik gedurende mijn tijd bij KPN diverse Primafoon en Management opleidingen gevolgd.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Als adviseur/relatiebeheerder heb ik een sterke focus op het behalen van resultaten. Ik werk graag met en voor mensen en ben flexibel. Heb oog voor kwaliteit en details en als ik eenmaal ergens aan begonnen ben, ben ik niet makkelijk te stoppen. Ben eigenwijs maar weet dit positief te gebruiken. Mijn ervaring is zeer breed te noemen, ik heb alleen geen ervaring in de technische beroepen. Mijn ambitie gaat uit naar een functie in de particuliere of zakelijke dienstverlening. Omdat in dit werkgebied mijn ervaring en competenties het best tot hun recht komen.

Hobby's en interesses: Muziek | Films | Tennissen | Wandelen | Reizen

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV